راهبرد ما

این و بلاگ اختصاص به مسائل کلان ، استراتژی و راهبردی در حوزه موضوعات اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی مرتبط با ایران و منطقه دارد

راهبرد ما

این و بلاگ اختصاص به مسائل کلان ، استراتژی و راهبردی در حوزه موضوعات اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی مرتبط با ایران و منطقه دارد

"راهبردما " نسبت به انتخابات ریاست جمهوری آینده (۳)


این شماره:  آشنایی با طراحی دشمن در انتخابات آینده 

اسماعیل کوشکباغی 

"راهبردما " رهبر معظم انقلاب:" باید حواسمان به دشمن جمع باشد تا بفهمیم که دنبال چه طرح و هدفی است. بررسی رفتار و گفتار مستکبران، نشان می دهد که ذهن دشمن بر انتخابات مهمی که 5 ماه دیگر یعنی در خرداد 92، برگزار می شود،‌متمرکز شده است." (سه شنبه19دی ماه 91)
 

ادامه مطلب ...

ملت ایران 22 بهمن، قدرت، شادابی و فهم خود را به رخ خواهد کشید

 

 رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار مسئولان و کارکنان حفاظت اطلاعات نیروهای مسلح فرمودند : ملت ایران بار دیگر در روز 22 بهمن، قدرت، شادابی و فهم خود را در مقابل جهانیان، به رخ خواهد کشید.  

  به گزارش خبرنگار"راهبردما" به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مقام معظم رهبری ُحضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی روزچهارشنبه27دی 91در دیدار مسئولان و کارکنان حفاظت اطلاعات نیروهای مسلح، با اشاره به قطعی بودن وعده الهی در یاری صابران و متوکلین و یاری کنندگان دین خدا، تأکید کردند: مصداق عینی تحقق وعده الهی، نظام جمهوری اسلامی است که به رغم همه فشارها و طراحی های دشمن، بعد از گذشت 34 سال اکنون یک نظام محترم، مقتدر، اثرگذار در مسائل منطقه ای و جهانی، دارای ملتی بزرگ، فهیم، دشمن شناس و لحظه شناس، و دارای پیشرفتهای بزرگ علمی است.

ادامه مطلب ...

رهبر معظم‌ انقلاب‌ :خود را برای نقش‌آفرینی در تراز جهانی آماده کنید


پیام رهبر معظم انقلاب به نشست‌ اتحادیه‌ انجمن‌های‌ اسلامی دانشجویان اروپا

به گزارش خبرنگار "راهبردما "حضرت‌ آیت‌الله‌ خامنه‌ای‌ رهبر معظم‌ انقلاب‌ اسلامی‌ به‌ مناسبت‌ برگزاری‌ چهل و هفتمین‌ نشست‌ سالانه اتحادیه‌ انجمنهای‌ اسلامی‌ دانشجویان‌ در اروپا، پیامی‌ صادر و به جوانان تاکید فرمودند که باید خود را برای نقش‌آفرینی در تراز جهانی آماده کنند.
متن‌ پیام‌ به این شرح‌ است‌:

ادامه مطلب ...

راهبردما به تاریخ معاصر ایران

نهضت های اسلامی به رهبری روحانیت در تاریخ معاصر ایران   

27دیماه سالروز شهادت فدائیان اسلام 

 اسماعیل کوشکباغی  


 " راهبردما " : نهضت های اسلامی به رهبری روحانیت سهم قابل توجهی از صفحات تاریخ معاصر ایران را به خود اختصاص داده است. در این میان حرکت دینی سیاسی «جمعیت فدائیان اسلام» همراه با شکل جدیدی از مبارزه علیه حکومت سلطنتی یک نقطه عطف به حساب می‌آید.

ادامه مطلب ...

"راهبردما " نسبت به انتخابات ریاست جمهوری آینده (2)


اسماعیل کوشکباغی 

این شماره :تکنیکها وروشهای دشمن در انتخابات


"راهبردما ": یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری از اهمیت ویژه‌ای برخوردارد است و هوشیاری آحاد مردم بویژه مسئولان و رسانه ها را می‌طلبد . پیگیری تحولات و شناخت توطئه‌های دشمن جهت خنثی سازی طرح‌های دشمن، برگزاری انتخاباتی موفق ، به همراه حضور حداکثری ملت را بدنبال خواهد داشت .

ادامه مطلب ...