راهبرد ما

این و بلاگ اختصاص به مسائل کلان ، استراتژی و راهبردی در حوزه موضوعات اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی مرتبط با ایران و منطقه دارد

راهبرد ما

این و بلاگ اختصاص به مسائل کلان ، استراتژی و راهبردی در حوزه موضوعات اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی مرتبط با ایران و منطقه دارد

حضور حماسی در انتخابات فردا ؛ سرنوشت کشور را برای چهار سال آینده تعیین می کند .

حضور یکپارچه، متحد، پرشور، قدرتمند و امیدوارانه ملت در انتخابات و حفظ و تقویت اعتماد متقابل مردم و مسئولان موجب یأس دشمن، کاهش فشارها و از دست رفتن کارایی دشمن می شود. و  سرنوشت کشور را در چهار سال آینده تعیین می کند .

"راهبردما":  فردا مردم ایران برای تعیین سرنوشت کشور در چهار سال آینده به پای صندوق‌های رای می‌روند ؛ مردم آماده اند تا صفوف فشرده خود را به عنوان یک رزمایش سیاسی در منظر جهانیان به نمایش بگذارند. فردا مردم با حضور پرشور درانتخابات ؛ زمینه ایجاد مصونیت، اقتدار، امنیت کشور و برطرف سازی تهدیدهای دشمنان را فراهم می سازند.

روز 24 خرداد فرصتی است برای نمایش نماد قدرت و اقتدار ملی در برابر توطئه جویان مستکبر که بی‌شک مردم بصیر ایران آگاهند در این مقطع ویژه از زمان حضور مقتدرانه و پرشور ملت ایران، در انتخابات و همچون گذشته بازدارنده در برابر دسیسه چینی‌های شیطان‌ بزرگ خواهد بود.

ملت بزرگ ایران ، درکنارسایر تشکل‌های وفادار به انقلاب اسلامی ، با حضور حماسی خود  در انتخابات 24خرداد  بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی ، حضرت امام خمینی (ره) و شهدا تجدید میثاق نموده و با تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری آماده هستند تا توطئه‌ دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی را نقش بر آب نمایند .

آمریکا از اوایل سال 91، با همدستی دولتهای غربی در تحریم ایران تشدید نموده ، که هدف به ستوه درآوردن ملت ایران است.آنها برخلاف گذشته به صراحت اذعان می کنند که خسته کردن ملت ایران هدف تحریم ها است .هدف دیگراز تشدید تحریم ها ، تحریک مردم به مقابله با دولت اسلامی است ، ونیز افزایش فشار بر مسئولان ایران و در نتیجه تغییر محاسبات آنان است. حضور پر شورمردم در روز 24خرداد به پای صندوق های رای ، جلوه ای از مشارکت در سرنوشت خود را به رخ جهان خواهد کشید.

اکنون بعد از گذشت 35 سال به رغم همه فشارها و طراحی های دشمن، جمهوری اسلامی به یک نظام اثرگذار در مسائل منطقه ای و جهانی تبدیل شده است .این مهم فقط باحضور مردم دشمن شناس درصحنه های گوناگون محقق شده است . 

مردم فردا ؛ دغدغه‌ای جز انتخابات ندارند. بی‌تردید هر کس، هر تشخیصی دهد و این تشخیص براساس ملاکات عقلی و شرعی باشد پیش خدا ماجور است. چرا که اولا همه آراء در سبد نظام ریخته می‌شود و مشروعیت مردمی نظام را قوام می‌بخشد، ثانیا آن کسی که انتخاب می‌شود ان‌شاءالله اصلح است و طبق قانون اساسی، رئیس‌جمهور همه می‌باشد و باید به او به دیده احترام نگریست. اطمینان داریم خداوند، فردا قلوب ملت ایران را به بهترین‌ها هدایت خواهد کرد؛

- مردم دوست دارند رئیس‌جمهور آنها انس با خدا و قرآن داشته باشد.

- مردم دوست دارند رئیس‌جمهور آنها درد دین و درد نظام و انقلاب را داشته باشد.

- مردم دوست دارند رئیس‌جمهور آنها با اقتدار و با شجاعت با آمریکا صحبت کند و در مصاف با جهانخواران، کم نیاورد.

- مردم دوست دارند رئیس‌جمهور آنها دست پاک و فسادستیز باشد.

- مردم دوست دارند رئیس‌جمهور آنها با انرژی و با نشاط و اهل تلاش و خستگی‌ناپذیر باشد.

- مردم دوست دارند رئیس‌جمهور آنها اهل تعامل با نخبگان، مشورت‌پذیر، انتقادپذیر و پاسخگو باشد.

- مردم دوست دارند رئیس‌جمهور آ‌نها از جنس خودشان و ساده و بی‌آلایش باشد.

- و بالاخره مردم دوست دارند رئیس‌جمهور آنها منافع و مصالح ملی را خوب تشخیص دهد و به آن پایبند باشد.

اینها معیارها و ملاک‌های تشخیص اصلح است. فردا هر کس که به پای صندوق رای می‌رود با تطبیق این معیارها به نامزد مورد نظر خود رای می‌دهد.امید است روز جمعه ایرانی نیرومند و مردمی مقتدر و نظامی بزرگ و بالنده از میان رقابت‌های انتخاباتی سر برآورد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد